Bartender

Emina är nu officiellt bartender!
Utbildad och klar. Redo för Londons pubar.

De va intensivt, men verkligen värt de. Skulle kunna ställa mig på nån Nattklubb nånstans och köra järnet, men det är inte riktigt den Emina jag känner. Hon vill hellre trippa vidare på en så tunn tråd som möjligt. Lära sig ALLT de går. Därför satsar hon nu på en fortsatt intensiv upplärning... Mer än så ska jag inte berätta nu, för allting är inte hundra procent klart ännu. Men London blir det i vilket fall.

Here I come LONDON !
Gör dig redo.

Flyget går på tisdag, om exakt en vecka, kl. 21:25 från Skavsta flygplats. Utan boende, utan bestämd inkomst kommer jag landa i London. Dock inte lika förvirrad som första gången, hoppas jag. Klockan kommer vara efter midnatt när jag väl kommer in till City. De blir en tuff resa, på över 12 timmar. Kommer sova gott, även om de blir i en hostelsäng där man känner fjädrarna upp i ryggraden och hör knarret så fort man vänder sig..

Well then. Hon är utbildad, med certifikat i ena handen och äventyret i andra. Här får ni några bilder:

Kommentarer
Postat av: Lukas

De kommer bli världens jäkla äventyr!! Så jäkla coolt ju, de är sånt här man ska göra i sitt liv ;)



Puss :)

2010-05-04 @ 14:12:14
URL: http://evolverskate.blogg.se/
Postat av: slavi

wooohooo, du e duktig du!! :)

2010-05-04 @ 19:17:33
URL: http://slavis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Yey, bartender :P

Kmr sakna dej, hoppas du får sjukt kul! <3

2010-05-10 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0