Back in London

Tillbaka på plats.
Skulle bo lite billigare var tänkt. Så jag drog till Hyde Park Hostel. Men de ångrade jag starkt när jag kom dit. In i ett skabbigt, befläckat, piss-stinkande hostel med knappt några fönster. In i ett rum, mitt i natten, fullt med håriga män i 30-40 åldern som lät som rostiga motorsågar. Mannen över mig inte bara knarrade & gnisslade när han rörde på sig, han var dessutom så pass o-tyngd-lös att jag var rädd han skulle braka igenom och göra mig till en plattfisk.

Nej tack, till HydePark-hostel. Jag packade väskorna så fort jag kunde och nu sitter jag åter igen och äter rostad syltmacka med blask-kaffe på mysiga S:t Cristoffers In. (ja, jag säger mysiga. För det är verkligen så jag känner efter denna skräckupplevelse)

För er som inte hört ryktet ännu så tänker jag inte börja något jobb här i stora staden. Flyget bokades igår kväll, jag flyger hem onsdag kl.07.00 till Sverige. =] Känns så jäklans Grrreaaat!

Har insett att det finns så mycket jag vill göra hemma i vårt gröna land just nu att jag inte vill bo i London. (Dessutom är London ganska skabbigt.) Kul att vara här ett tag, men bo här vill jag icke. Kanske någon gång i framtiden, men i så fall ska jag ha en bra ekonomi så jag slipper leva skabb-livet här.

Ska berätta mer om mina planer i Sverige i senare inlägg. Nu ska jag iväg och möta Cissi. Vi ska shoppa är de tänkt. Så det vill jag ju inte komma för sent till. Sedan ska jag turista resten av veckan. Kanske blir en musikal till och med (om jag får som jag vill) hehe.

Många Kramar till er som läser!
Hör av mig snart igen!
POFF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0