Nedräkning

Nu 26 dagar kvar! =D

Börjar bli småpirrig..

Har fått ett mail nu med massa mer information från skolan. Toppen!
Och jag har fått mail från RyanAir. Mitt plan har blivit ändrat! :O skulle lyfta 15:25 som sagt, men den tiden har ändrats och jag ska lyfta 10:20 istället.  < Emina studsar nästan av glädje > Jag hade velat åka tidigare från början, nu får jag ju massa med mer tid att kika in London innan jag måste checka in och lägga an på hostelet =D yeay

Har funderat lite oxå.. på hur enkelt det hade varit att ha en mini-pc när man reste. Den skulle ta så grymt liten plats. Men då måste jag lägga ut tretusen spänn. Frågan är om det är en klok investering? Jag byter ju ner mig i kvalité.... och jag gillar ju den här datorn   trots att den börjar bli grådassig =1

Aja, snart är de dags =}
Poff

Kommentarer
Postat av: Freddy

Fan, har du skaffat blogg. Den såg verkligen läcker ut. Ladda inför London nu!

2010-03-08 @ 15:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0