Solsken

"Jag har hört, på radion idag, att vi har solsken, över hela vår stad...." Därför promenixade vi såklart! =) helt underbart. Fick se lite av London för en gång skull. Gick till St Paul's Park för att öva lite flair å plugga drinkar. Här får ni en mängd bilder idag. Tänkte att ni kunde nöja er med det, hehe...

Eller jo, länkar en film också.
Ska lägga upp den här sen med, men de har krånglat med datorn idag. Så jag får kirra det imorgon. (Klicka på bilden för att få se en större version.)
Tryck här för att se filmen.




- Linn blandar en God Mother
- Linns dojja
- Hilvi å Hannah älskar spritsortimentet

- Det hittils godaste £mina ätit i London!
- Vi walked förbi Big Ben
- Tjejer glada i solsken
- £mina förvirrad with old telephone

- £mina nöter sina första trick
- Christoffer pluggar på drinkarna
- Hilvi trixar med flaskan
- £ på plats i solen

Kommentarer
Postat av: Lukas

Ser sjukt gött ut!! Vi har sol här hemma i Skövde också, men jag ligger hemma å är sjuk så jag får inte njuta av de inte :( Njuter av dina bilder istället :) puss

2010-04-09 @ 16:48:38
URL: http://evolverskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0