Nervous

Idag har jag mått så jäkla dåligt. Haft ont i magen för jag är så nervös. Imorgon har vi "free pouring test". Vilket är 1/4 av slutbetyget!

Free Pouring är när man häller upp alkohol i en exakt mängd utan att använda sig av några mätinstrument. De vill säga på fri hand. Vi ska klara att hälla upp 2 cl, 4 cl & 6 cl. Med båda händerna samtidigt å i flera olika glas på en gång med olika mycket innehåll........

Såhär ser de ut när Hanne gör det

Annars så ser ja fram emot morgonkvällen. För då ska James ta oss på en Baar Crawl around London! De blir visit på några barer å testa massa drinkar =] nice shit.

 

Idag annars har vi fått prova smaka lite olika Bitters Likörer. Dessutom fick jag välja en flaska som mitt pris från Blind Bartender-tvälingen jag vann! =D hehe. läs här Hittade en grymt saftig nötlikör som heter Franjelico.
"Så jäääkla nice alltså" /citerad Angelica-fras

 

Den ska vi testa med mjölk å choklad tror jag, kanske vodka med...

 

Armbrytar-kvinnan har varit igång idag också. Hela dagen, mot allihopa typ. Men hon är strong ;) Och jag har blivit motbevisad: är faktiskt inte den svagaste basketspelaren i Sverige. Jag slog Bella i armbytning! =D haha. Västerås-spelare. Catjing*


Bella n Angelico - Angelico n Hilvi - C-toff leker spöke när han ska kränga sitt påslakan

Sleep tight

Kommentarer
Postat av: bella "fill your life with love."

HAHA jag dör! Jag är verkligen svagast inom basketvärlden... detta är kasst, nu är det jag som börjar träna styrka... not.

2010-04-18 @ 19:22:21
URL: http://quecomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0