James nöjd

Nu är han nöjd igen. Idag gjorde vi betydligt bättre ifrån oss. Studierna igår gav resultat, but there's a long way to go... Måste plugga alla drinkar idag igen, plus tio nya. Så fort som jag gjort detta inlägget.

Vi åkte till Camden town idag. Skulle äta kinabuffé. Ååhh guuud så gooood den vaaa ! ! =] underbar! Aldrig sett så stor variation förut. En av mina bättre matupplevelser här. Dit återgår vi nog igen. Dock låg de precis vid Camden Market som är så känt. Och de gick inte riktigt hålla fingrarna borta lixom... hehe...

Inköpta: tre örhängen

Kanske ingen storshopping, men de va bara för man tvinga sig själv att bara gå förbi. Dit ska vi en annan dag vettja. Och handla ordentligt ;P

Hittade en NemoSko! Så grymt söt, bara tvungen att fota! =D se bild. Påminde mig om Lukas därhemma, who totally loves Nemo. Så den bilda to ja te dej =}

Katrine hittade en uteservering där man satt på motorbikes och käkade.. med view över ett litet vattendrag. Mysigt värre.



Va finns de mer att säja? Massor... tror jag...
Men äsch. I'm done. Dags för plugg.
Tjingeling ^^


Kommentarer
Postat av: Lukas

Nawwww köp sånna skor till mig då!! :)

2010-04-13 @ 22:35:40
URL: http://evolverskate.blogg.se/
Postat av: Din Nea :)

Vad mysigt :D! och vad vacker du är Emina :D

2010-04-14 @ 08:35:55
Postat av: Ann-Charlotte Holmgren

Kämpa på,du drömmer väl om drinkar på nätterna kan jag tro,tur att du har läshuvud,jag hade varit körd för längesen,många kramar från oss i Bengtstorp.

2010-04-14 @ 09:08:31
Postat av: BartenderEmina

Kul med kommentarer! De gillar vi =D Tänker på er där i Locketorp också. Hoppas ni har det bra. Kramar

2010-04-14 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0