Grymt Bra Fin Dag!

Toppendag! Allt börjar släppa, man känner att man lärt sig massor och hur kul de är när man kan. =D


Fått endast två fel på proven hittills! Weei ^^ skitglad. Tänkte fira med att köpa mig en ny tröja, men jag kom aldrig iväg till stan. Hamnade i parken istället med klassen och vi kastade flaskor med fyra skitgrymma FlairBartenders! Solsken på himlen och £ kan stå hur länge som helst i parken och öva flair.


Vi klagade på James att vi hade så svårt att hitta rätt flaskor bakom baren. Så han drog igång en tävling . . . med världens lurigaste flin. Satte en ögonbindel på oss och vi skulle bland en Electric Lemonade så fort som möjligt. Haha! De skulle ni sett! ;p Och gissa vad? £mina vann med stor marginal =D weei. Ska få nått pris på måndag.


Vi ska tydligen ut ikväll…

Jag däckade i sängen så fort vi kom till hostelet. Men nu börjar ja piggna till. Fårse om de blir en höjdarkväll. Nu tjatas det hit och dit å musik på hög volym. Dags att dra sig. Ska slänga upp lite bilder till er också. Poffar å Puffar

 

 

- Blind Bartender Bella
- Blind Bartender Mathilda
- Ute i parken

 

Finns många mycket bättre bilder, men dom har Hilvi på sin kamera. Kanske kan fixa imorgon. Men inte nu. Nu ska de röjjas. Bye bye

Toppendag! Allt börjar släppa, man känner att man lärt sig massor och hur kul de är när man kan. =D

Fått endast två fel på proven hittills! Weei ^^ skitglad. Tänkte fira med att köpa mig en ny tröja, men jag kom aldrig iväg till stan. Hamnade i parken istället med klassen och vi kastade flaskor med fyra skitgrymma FlairBartenders! Solsken på himlen och £ kan stå hur länge som helst i parken och öva flair.

Vi klagade på James att vi hade så svårt att hitta rätt flaskor bakom baren. Så han drog igång en tävling. . .  med världens flin. Satte en ögonbindel på oss och vi skulle bland en Electric Lemonade så fort som möjligt. Haha! De skulle ni sett! ;p Och gissa vad? £mina vann med stor marginal =D weei. Ska få nått pris på måndag.

Vi ska tydligen ut ikväll…

Jag däckade i sängen så fort vi kom till hostelet. Men nu börjar ja piggna till. Fårse om de blir en höjdarkväll. Nu tjatas det hit och dit å musik på hög volym. Dags att dra sig. Ska slänga upp lite bilder till er också. Poffar å Puffar


Kommentarer
Postat av: LillSyrran :P

Grattis =)

2010-04-10 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0