Gårdagen

Igår va ingen bra dag. We were Totally Fucked Up behind the bar. James blev faktiskt arg på oss... the teacher. För vi kunde typ ingenting, och sabbade allt. Därför blev de inget blogginlägg.

Jag var tvungen att studera all den tid jag hade efter skolan. Studera drinkar, drinkar..  och åter igen drinkar! Vi har inte ens lärt oss hälften, å jag har extrema problem med recepten. Dom blandar bara ihop sig i hjärnan. Gaaaah ! !

Men på kvälla drog vi på flairtävling nere på en liten bar. Blev inga bra bilder där tyvärr. Men här får ni en view iaf. Chriss - bartendern från Aquum ja skrev va så grymt cool - Han va där å trixade. Riktig charmknutte. =P bild nedan

Men sen blev de dra hem tidigt, för att sova ut, och studera lite drinkar... åter igen


- Trollkarlen - Hilvi - Jag - Chriss -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0