Dag innan avfärd

En toppendag igår, verkligen! Solen värmde på riktigt så vi till och med kunde käka glass på torget. Fick en skön stund med Alex, Nea & min lillsyrra. se bilder... Sedan hem för påskmiddag och vidare ut och lämnade bilen hos min far Kvällen spenderades med att lära känna Lukas väring-gäng. De verkar vara härliga typer. Blev ingen utgång på Bogrens tyvärr, men de hade jag inte orkat iaf. I säng klockan 24.00 och upp kl 05.00 är ganska segt det med.



[ovan: mys på stan i solen med Nea, Alex & Syrran]
[nedan: hämta GPS samt lämna bil i Locketorp. Och en ynka bild från förfesten i Vasastan]



Det var min sista dag innan avfärd, och den va TOPPEN!
Va verkligen superglad hela dan'
^^

Kommentarer
Postat av: Lukas

Jag gillar kortet på mig å Emil :) Inte lika cool med Gangsta kortet från locketorp hahahah :) De va en sjukt bra dag!!

Kram

2010-04-06 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0