Aquum kväll

En glad å sprallig kväll för min del. Alldeles för mycket drinkar för två andras del, men överlag för klassen en grym kväll! =D Vi hade ett bokat bord å en istunna me möjlighet till egen drinkblandande. Dock endast Skrewdriver-, Harvey Wallbanger- eller Madras- drinkar. Men de funka ju. Sen blev de massa drinkar från Chriss, den grymma coola bartendern vi alla fastna för. se bild nedan. Han kastade flaskor, va grymt social å glad samt gjorde grymma drinkar.

Idag har vart en lagom solig/molning dag på Oxfordstreet. Vi drog till PriMarkt å shoppade järnet! De va grymt billigt å snygga kläder. Jämför med sveriges Ullared, fast mkt bättre å större! Hihi, me like ^^ Sen åt vi på Garfunkels å sen god Vanilj Latte efter de =)

De flesta andra har sovit bort sin bakfylla hela dagen =P

Nu äre dags att duscha, ta på sig lite av de nya inköpen, tvätta lite, sen plugga drinkar å äta nått kanske. Brorsan skickade paket till mig med grejer ja glömde i Skövde, ska bli gött att få det nu i veckan. Tack Borsan!

Här är tre bilder från gårkvällen å en från idag. Enjoy... så hörs vi snart igen



Kommentarer
Postat av: Sara Hallberg

Kolla min blogg. skit fin bild på dig och mig :)

Du verkar ha det bra iallafall ;)

Shit vad tiden går fort eller!

2010-04-11 @ 22:10:30
URL: http://sarahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0