Boendet

St Christopher's Inn är ett vandrarhem eller hostel som det även kallas som ligger i centrala London. Och när jag säger centrala London, menar jag verkligen   m i t t  i  smeten!

Där ska jag bo under min fyra-veckors-utbildning.
Det inkluderar frukost, sänglinen samt tillgång till internetuppkoppling.
(så jag kan hålla er uppdaterade där hemma via min blogg ;)


Adress till Hostelet:

St Christopher's Village
161-165 Borough High Street,
SE1 1HR London

 

Jag har som sagt aldrig varit i London tidigare, inte ens i Storbritannien. Så jag kan inte mycket om varken landet eller staden. Men här är en karta för er som vet och är nyfikna på vart St Christopher's Inn ligger.

 

 

I'm so excited! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0