Room A

Welcome to room A. This is where I live. Men tomorrow ska vi byta rum igen. Därför passa jag på att visa er hur de serut här i 22-bäddars rumet innan jag byter. Dock bara byta några dagar, å sen tillbaka igen. Känns som vi inte är så starkt prioriterade här på hostelet.... hmm...


Hilvi - Hanne

Idag har de pluggats massa mera. Ska fortsätta med de lite till. Drinkarna i huvet bara vimlar omkring. Ska försöka organisera de lite... problemet är bara att ja tycks ha ett bustroll därinne som älskar att riva ner allt organiserat från sin rätta hyllplats så fort som jag vilar en kort stund från pluggandet.... gaaah

Anyway. Jag är i London - me like ^^

Checka in Angelicas blogg också - my classmate siss. Hon lägger oxå upp bilder. Finns några på mig =]


Det finns ingen bättre burgare än Chrisstoffers Inn Burger! Check T H I S out!
Hilvi njuter av kaffe från Starbucks som även den blitt en gryyyyym favvis =D

Love to you all

Kommentarer
Postat av: angelica

världens bästa hamburgare! & världens bästa bild på rummet, haha :D

2010-04-14 @ 21:45:25
URL: http://angelicaindeed.blogg.se/
Postat av: Jenny

oowh så underbart att vara i London! Har alltid velat besöka den staden =) Lycka till med allt. / jenny ferlin

2010-04-14 @ 21:45:47
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: Martina Nilsson

Det verkar som det har det bra :D tänker på dig! // martinii

2010-04-14 @ 21:49:36
Postat av: BartenderEmina

Ferlin å Martina! =D kul ni kommentera! Weeei, de är roligt. Och Martina, jag associerar dig med att blanda en Martini =P haha, ganska kul. Love Poff

2010-04-14 @ 21:56:06
Postat av: Din Nea :)

haha, London verkar vara the shiiet :D!

Det där med bustrollet var kul, höhö xD :D PUSS!

2010-04-15 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0