Flairing

Sitter varje eftermiddag och vill typ kasta boken i väggen. "Jag kommer ALDRIG få in den här teorin till imorgon!" Sån grym tur att man har pushande klasskamrater som inte vill man ska ge sig. Imorgon är ett nytt prov. På följande drinkar:

Ragnar
Lennart
Fidel Castro
Cosmopolitan
Metropolitan
Sohopolitan
Godfather
Godmother
Margarita (up)
Margarita (rocks)
Margarita (top shelf)
Sicilian Kiss

Lennart blev Eminas egna dagens favorit ^^

Igår fick vi ett yttepytte smakprov på flairing. Så jag gick runt på hostelet och försökte snurra min youghurtflaska. Den blev lagom Shaked, haha. Tur den inte splashade. Så idag fick James (huvudlärare) visa mer trix. Därefter gick vi iväg och köpte Boston Shakers ett helt gäng och ställde oss här å övade. Mitt i 22-rummet galna som vi är. Vet inte hur många blåmärken jag har nu... rostfritt stål är inte att leka med, trust me...

När de börjar se lite bättre ut så lovar jag att filma, så ska ni få se. Andreas lilla smygfilm idag blev ganska skrattretande =P hehe...

På dagarna kommer jag på massa saker jag tänker skriva om på bloggen, men nu kommer jag inte ihåg lika mkt. Dock behöver jag sova ikapp lite.
So this will be it.
KRAMAR På Er Där Hemma!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3




- Boston Shaker buy
- Boston Shaker shopping-rush
- Boston Shaker shopping-gang
- Mulet London med FLAX utan regn
- Pluggkväll på hostelets Pub. Fotboll på tv:n och skrik från massa fotbollsfans. Trots det satt vi och ockuperade ett bord med näsan dränkt i plugg... (satt ivägen för två av tv-apparaterna gjorde vi nästan också. Bara tur dom sitter så högt upp.. ehh)

Kommentarer
Postat av: Freddy

Yiiha, bra att ni gör någon nytta där borta då. Det är kul att lära sig mycket drinkar. Det har jag aldrig varit intresserad av.

När får ni lite fritid då?

2010-04-08 @ 18:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0