Nu dog den j*vla datorn igen #¤/!

Idag har jag gråtit å garvat på samma gång i förtvivlan... gånger tio... Fattar inte hur vissa har fötts med ett stålminne, medan jag föddes med ett som är mer ruttet än Gustav Vasa i sin kista vid det här laget.

Jag pluggar drinkarna seriöst hela tiden. Utom när jag sover, äter eller är på dass. Ändå kan jag bara hälften av dom. Medan andra hinner se på film, kolla lägenheter och samtidigt lära sig alla drinkar utantill. Rabblar dom som stålskott i munnen.

Att lära sig hundra drinkar går att jämföra med 500-600 engelska glosor - utan att överdriva. Mamma vet vad jag pratar om. När de kommer till glosor kan jag nästan få utbrott. Visionen av mig själv kasta glosboken genom fönsterrutan har spelats upp något antal gånger vill ja lova... dream on lixom

Skulle fått paket med posten egentligen, men jäkla vulkan. Min dator har dött för mig 5 gånger idag. Är sjuk och har seriöst gråtit flera gånger som sagt... sen kom jag på att det är ju lingonvecka... AAhhhhaaaaa - that's why

Urk.

Kommentarer
Postat av: Din Nea :)

haha, naaw, stackars lilla vännen :( Det ordnar sig ska du se :) häng upp glosorna på något....gör något slags system...typ en ramsa för varje drink...som liksom hänger ihop med drinknamnet. :)



PUSS <3

2010-04-20 @ 01:34:04
Postat av: Lukas

Du pluggar nog för hårt då blir de gröt av de, man måste låta hjärna vila också ju!! Annars funkar de inte... iaf inte för mig :P Lycka till!! Puss

2010-04-20 @ 17:41:20
URL: http://evolverskate.blogg.se/
Postat av: BartenderEmina

Idag har de gått mkt bättre. Tack för tipset nea. Minuten innan jag somnade hittade jag på ramsa för dom två jobbigaste drinkarna =P jag mins inte ramsan, men jag fick lättare att minnas innehållet iaf. Hihi... Mer plugg idag, men jag ska inte plugga för hårt =) saknar dig Lukas. Puss&Kram

2010-04-20 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0