Computer KAPUTT !

Hata min datorskladd....

Den har helt gett upp sitt liv nu.
Gick runt i en timma och leta efter butik som saljer dator-grejs, men hittade inte. Sen kom jag pa att klockan var for mycket i alla fall, sa den hade nog varit stangd. attans


Som ni ser har jag ett retarded tanjentbord... kor hostelets internet-cafe. Sa kan inte ge er nagra bilder.

Jag och Hilvi forsokte operera min datorsladd. Men eehh... de gick inte sa bra. Sprattade upp den med en tanagel-sax. Sen satte vi ihop den med en gummisnodd =P haha. De borjade gnistra nar vi satte i den igen. Blev farligt. Vi blev radda. Sa jag dramde sladden i papperskorgen - och nu sitter jag har istallet. Frustrerad over tanjenterna som sitter helt fel....


Hoppas ni fattar vad jag skriver lixom....


Angaende graduationDinner sa va de Toppen! Christoffer fick ett A!
Jag fick doch B =( fick 94% men behovde 95% for det dumma A. Men skitsamma. Har en fot inne pa alla bartenders dromjobb. Att bli upplard pa LAB. Helt sick. Ska beratta mer nan dag, men nu dor min dator om 3 min sa jag maste dra de kort....

Har bokat om min flygbiljett. Kommer hem sondag. Landar i Gbg kl 09.55 =D Im so HAPPY!

Kommentarer
Postat av: Jess the Mess

Skulle du inte stanna kvar och jobba?

2010-05-02 @ 22:23:50
URL: http://sugarless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0